Här blir det inga barn gjorda!

Utan det är väl bäst att ta tag i dagens måsten? Vad är måstena då? Städa trappuppgångar,gå på en promenad, Städa här hemma. Det var inte så mycket som skulle göras. Men det känns som massor när man inte har någon energi till det. När man är sjuk så suger ju kroppen åt sig all energi till att ens orka vara vaken. Men jag kämpar vidare!;)


Just ja. Som dom flesta vet så dricker jag ju soppor? och jag har druckit 4 påsar modifast per dag och igår fick jag veta att jag har haft kroppen på svält så jag har inte bränt så mycket fett som jag borde utan jag har tappat vätska och muskler. Men självklart fett också. Still not good! så nu ska jag dricka 2½ påse per dag för att hålla kroppen perfekt.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan