Att man aldrig lär sig!

Gårdagen var inget annat än galet. Vi började hos Anna och sen tog vi våra cyklar mot Bea senare for vi ut på krogen och sen blev det någon sorts efterfest hos mig! Nu idag känner jag att det blev lite för mycket alkohol. 1½ vinflaska, vin på krogen och ren sprit i slutet av kvällen. Men vi hade svin roligt. Jag, Anna, tommy och emanuel cyklade omkring efter att vi hade varit på kalles och letade någonstans att äta sunes, big boy, shell och max men det var så jävla lång kö över allt så det slutade med en filtallrik hemma istället!;P Idag är jag extremt bakis. Jag funderar på när jag är körklar då jag drack ren sprit vid halv 4 imorse, kanske inte än va? men kvällar som igår gör att det är värt att vara bakis!;D




















0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan