att jag alltid blir så jävla bakis!

Fyfan vilken galen kväll det blev igår. Vi började hos ida och tommy på annelund och där var det hur trevligt som helst. Vi surrade, dunkade musik och spelade ölspel. Sen drog vi ut på krogen fast det var roligare hos ida och tommy så jag hade hellre velat vara där. Nåja, jag blev kanon iallafall. Full som ett ägg! 2 vinflaskor och ett glas vin på krogen blev liiiiite mycket. Det slutade med att jag kom hem ramlade i hallen, låg på golvet och krälade som en annan jävla sill och försökte få av mig skorna helt utan resultat. Efter att ha kämpat med skorna i sisådär 10 minuter så kröp jag in på toaletten och på något konstigt sätt tog jag mig upp på toaletten där jag fick av mig skorna. När det momentet var klart så sa jag högt till mig själv "Fan vad full jag är" och insåg då att jag skulle lägga mig. Men det var ju inte det lättaste utan jag skulle ju ta mig ut från toaletten också vilket slutade i att jag gick rakt in i väggen och ramlade över datastolen som välte och åter igen så låg jag där på golvet men nu med en extrem smärta. Efter många om och men så tog jag mig till sängen och somnade. Men fyfan vilken kul kväll det var!:D

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan