Tydligen så är jag duktig på vad jag gör!

jag är nervös och nu ska ni får höra anledningen den lyder såhär; Bigitta från vakansen ringde och väckte mig i morse och och ville fråga mig en konstig fråga. Okej, svarade jag nervöst och hon utbrast " Det finns inga vikarier i hemtjänsten på björklunda gruppen, kan du jobba 7-12 där? jag sa att du var jätte duktig och helt orädd, kan du ta det? lite fundersamt sa jag "ska jag gå introduktion?" ne, säger birgitta, du ska jobba" shit tänkte jag men bet ihop och tackade ja  och hipps vipps så fick jag en delad tur imorgon. Nu till varför jag är nervös, jo såhär är det. Jag har aldrig någonsionsin varit där och nu ska jag helt plötsligt hitta till alla vårdtagare. Jag får sno pappas gps eller ta med mig karta och kompass!:P Men tydligen så är jag duktig när dom vill att jag ska vara där och jobba imorgon, IT FEELS FUCKING GREAT!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan