där spriten går in där går vettet ut!

Vart ska man börja? fantastisk helg i malå. Jag ska börja med att gratta johan som tog VM silver och gjorde en helt underbar körning. Vi var iaf ute hela lördagen och frös. Sen letade jag och anna upp en dusch och fixade till oss och sen satt vi och drack och efter det for vi till "efterfesten" som det hette. Vi dansade oavbrutet i 4 timmar och idag har jag fruktansvärt ont i tårna. Nåja, det var svinkul och vi träffade en massa roliga människor. Slutligen så hamnade vi i henkes husvagn där det var typ -8 grader så anna och henke slog på gasolplattorna och när vi vaknade var det typ 50 + grader. Jag kan väl känna idag att har en aning ångest men det är de värt för jag hade så förbannat roligt. Det kan aldrig bli misslyckat då jag och anna är i farten!



 

 

 

 







0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan