can you meet me halfway?

Nu är jag hemma på rast. eller jag har varit det sen klockan 11 men jag tog en lång powernap. Dem flesta av er ligger säkert hemma och får vara lediga medans jag jobbar som vanligt. Nu förtiden är det inte ovanligt om man säger så. Pernilla Fahlgren sa till mig igår att dom hade ringt ut henne när hon vara nere i umeå och inte kunde komma och jobba istället för att säga "okej, då vet vi". Så säger dom "men går det inga bussar" alltså, HALLÅ?! ska vi som är springvikarier ge upp hela våra liv? okej, just nu existerar inte fritid hos mig utan nu är det bara äta, skita, sova och jobba. Men vad begär dom från oss? Jag känner att dom ska vara glada att vi tackar ja till 99.9% av gångerna då dom ringer och inte vara sura när vi dom när 0.01% säger nej för att vi verkligen inte kan. Nåja, nu ska jag softa i soffan tills klockan är 4 och sen ska jag tillbaka och stressa.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan