We may be oceans away.

Galet vilken sovmorgon jag tog idag. Klockan 2 steg jag upp och det är verkligen inte likt mig. Klockan 11 brukar jag vakna då jag är ledig. Nåja, skönt var det iallafall! Vad händer idag då? jag har varit med Empa en snabbis på stan. Betalat min och martinas biljett, varit förbi anna på jobbet och sagt hej, köpt en present åt anette.

Nu sitter jag och väntar på att anna ska ringa så att vi kan gå och sola. Förbättra brännan lite som inte är någon bränna. Jag är lika blek som jag alltid har varit. Men man kan iallafall hoppas på lite färg fast jag får mest bara fräknar. Sen ikväll då martina och jessica slutar att jobba så blir det att ta sig en promenad.


tack och hej!;D

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan