.

Först nu är jag hemma efter att ha jobbat hela dagen. Jag for direkt från jobbet och hälsade på mamma eftersom att dom har varit borta i en vecka.
Just nu skulle jag vilja sova för jag är sjukt trött och ändå somnade jag vid 12 inatt? jag borde vara piggare eftersom att jag brukar vara vaken till iallafall 2 på nätterna. Nåja, ingen vila här inte utan jag och martina ska och springa på grisberget. Vi tar en promenad dit och sen springer vi och sen promenad hem. Jag måste få säga att det är grymt kul att springa då man orkar!:)



Eftersom att jag inte har en bild att lägga upp som passar till det här inlägget så rotade jag lite på datorn och hittade en grymt rolig bild på martina. Se och njut!;D



Vad hände?


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan