.

Dra mig baklänges vad trött jag är. Jag vet inte hur sent jag somnade inatt men sent var det. Jag gick och la mig där vid halv 11 men fick världens huvudvärk och kunde inte somna. Sist jag kollade på klockan så var den halv 2 och jag var uppe ett bra tag efter det. Och alla vet ju att då man ska upp och jobba så blir man stressad med att somna. Man ligger och kollar och räknar hur många timmar det är kvar innan man ska upp och då är det ju kört.
Nu är jag som en zombie. Jag har stått i duschen i 20 minuter i hopp om att bli lite piggare, icket! förhoppningsvis blir jag lite piggare då jag kommer till jobbet och får i mig lite kaffe.
Men ikväll blir det en tidig kväll och det vill jag lova!:)

Nåja, jobbet kallar!






0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan