Tanken att jag kanske måste träffa dig i veckan kväver mig!

God morgon, idag blir det att ligga i. Jag måste packa ner alla mina kläder i resväskor så att det är klart till imorgon så att det bara är att lägga in i alla kläder garderoberna. Sen måste jag tvätta sortera alla grejer som ska till Öjebyn i den gammla lägenheten, sen fara och hämta soffan i Boden, jag ska även fara med ett par gardiner till mormor som hon ska sy upp. Sen fixa allt runt omkring. Det är tur att jag har en mamma som kan hjälpa till ;)

Går var jag, anna & empa ute och körde skoter. Fyfan vad kul det var. Det var mitt första skoteråk för iår. sen på kvällen hade jag och Anna svin tråkigt så vi körde mest bara runt och det blev en tidig kväll!
Nu har jag inte tid att sitta här nå mera. Jag har fullt upp!



Puss & kram på alla hjärtans dag!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan