Ops i did it again!

Oj, jag såg att klockan var mycket jag borde egentligen sova men jag känner mig inte alls trött. Idag har Anna, Öhman och Martina varit här. Johan och Henrik gled också in. Dock dök dom i kylskåpet och käkade. Men vad gör inte mamma Pernilla jag vill ju att mina pojkar ska vara mätta och glada;D Vi satt och surrade i köket i drygt 1 timma och ja, man fick ju sig några skratt och helt plötsligt insåg jag vilka underbara människor jag har runt om mig. Jag skulle inte klara mig en dag utan mina vänner. Som knarkare behöver sitt heroin så behöver jag mina vänner.

Imorgon är det helg. Som att jag längtar och jag VET ATT DEN KOMMER ATT LEVERERA! Imorgon vet jag inte vad som händer men på lördag blir det fest och det kan ni skriva upp. Jag är glad över att jag har krypavstånd hem!;D

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan