"Han är för snygg för mig!"

Det var annas kommentar idag och det brukar ju vara "han är för ful för mig!" men Anna är ju inte som alla andra människor. Hon är unik hon!;D Jaha, vad är dagens planer då? absolut inga. Eller jo, jag ska på stan och köpa annas present. Den lilla fläskfian fyller ju 20 imorgon. Men efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra. Det blir väl att hitta på något med brudarna antar jag och tagga upp för imorgon. Jag är så jävla taggad på fest. Kanske lite för taggad men jag har ju krypavstånd hem så det är ju lugnt och blir jag så full att jag inte kan krypa, ja då kan man ju alltid åla mig fram?!;D

Ne, nu ska jag hoppa i duschen.


Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan