Tur i oturen!

Jag blev sjuk! inatt har varit en riktigt jobbig natt.. Jag har vaknat flera gånger av hostattacker, kallsvettningar och ryggen har varit totalt paj. Så det blev inte speciellt många timmars sömn för min del. Men det är ju helt klart bättre att jag blir sjuk nu än då J kommer på måndag. Det hade ju varit skit att vara sjuk precis då han var här men det hade inte förvånat mig alls eftersom att det är min dagliga tur att vara olycksbringad. Nåja, det är väl turen i oturen antar jag. Jag hoppas på att bli friskare snart iallafall..


1 har kommenterat

"J"

Du kommer att bli friskare! Annars kommer jag att göra dig frisk med massor av kärlek <3 =)

Krya på dig gumman!

I'll be there soon! ;)

2010-08-31 18:52:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan