paxen braxen för att vara lilla sked!

Jaha, då har det blivit ännu tydligare att min lägenhet håller på att förvandlas till ett vandrarhem. Först kommer mamma hit på morgonen och lånar duschen och gör nummer 2 senare far jag till dollar och då jag kommer tillbaka så sitter anna på min balkong och vinkar så glatt och slutligen så ska Jessica sova över här för att hon är för mörkrädd för att gå från bilen in till hennes lägenhet som är en sträcka på 500 m för att hon anser att hon går genom en "våldtäktsgränd" fast den här omringad av en massa hus så "ingen" skulle ju höra hon skrika;) nåja, jag tackar inte nej till lite sovfrämmande sålänge jag får vara lilla skeden!;)

Ikväll då? jo, har varit med anna, Bea och jessica och surrat. Senare for jag och jessica och köpte fruktsallad och kollade film. Nu har jessica tagit sig friheten att koka kaffe så hur vi ska kunna somna ikväll är för mig en gåta.
Nu ids jag inte skriva nå mera!

Over and out!





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan