Blodet håller på att frysa till is!

Jag håller på att frysa ihjäl. Seriöst så tror jag att mitt blod håller på att frysa till is. Det känns då iallafall så! men det är ju av en positiv anledning som jag fryser och det är ju för att jag bränner fett hela tiden. Men ikväll ska jag och sola med anna och nu är det inte för att jag ska bli brun utan för att få bli lite varm och sen ska jag hem och duscha på varmaste.
Med spänning väntar jag tills imorgon då jag ska ställa mig på vågen för första gången på en vecka. Jag hoppas inte på allt för mycket men jag borta ha gått ner 2-3 kg iallafall. Men jag kan åter komma om det imorgon. Antingen är jag super glad eller så kommer jag att vara deppig, återstår att se!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan