När jag tänker på dig så pirrar det till i magen!

I morse fick jag en chock, och en stor sådan! jag ställde mig på vågen. 2.2 kg mindre sen i onsdags! Kanon om man frågar mig!;D '

Igår lurade jag döden! jag satt och sög på en isbit och pratade med anna samtidigt och vad hände? jo, jag råkade prata och suga samtidigt så smack och där satt den i halsen. jag flög upp i panik från stolen och började slå på halsen utan resultat och jag försökte svälja men inget hände dom första 2 gångerna och sen 3 gången gillt så åkte den ner. Allt detta utspelades väl i 10 sekunder kanske men det kändes som 10 år. Anna som vittnade till denna händelse gjorde inte så mycket utan satt kvar i soffan och undrade vad fan osm hände. Tack anna för din duktiga reaktion!;D

Ikväll blir det jobb 16-21 och sen kanske en nykter utgång. Men det får vi se!;D



2 har kommenterat

Linnea

Vad är det för pulverdryck du äter/dricker? :)

2010-04-18 16:14:47
pernilla

Jag kör på modifast och ersätter all mat!:)

2010-04-18 19:51:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan