Duktig kille!

Igår var jag och tjuvade hem Tox från mamma så han har varit hos mig inatt. Världens bästa pojkvän måste jag säga att han är!;D Nu på morgonen så har jag och martina varit på en promenad och självklart fick lillkillen följa med. Det var första gången han gick i stan och han var kanon duktig! Jag märkte något idag när vi gick med han på stan och det är att när folk ser en stor hund, jag vet inte om det bara gäller schäfrar men nästan alla tog en omväg när vi kom okej, jag kan väl förstå att vissa kanske är lite rädda för han är ju stor. Men det är så kul att se för jag vet ju att han inte skulle göra så mycket som en fluga illa och han är lugn som en filbunke!:D






Hur kan man vara rädd för en sån här sockersöt varelse?<3



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan