less på långa naglar

Sakta men säkert får jag mer läsare, himla roligt att fler folk tittar in  fast jag inte skriver så mycket:)

Nu ligger jag i soffan med min lilla bloggdator och ser på Big brother 2003. Jag måste försöka sova snart men jag är inte nå trött. Dock börjar jag inte förens 10.30 imorgon så det gör ju inget att jag fortfarande är vaken. Jag tror jag ska ta mig en snus och ligga och njuta av den en stund innan jag välkomnar john blund.

Alltså är det inte patetiskt att ha flygblad på stan för att folk ska läsa ens blogg? jaja det finns verkligen sjuka mönniskor i våran värld.

Byebye bitches;)

1 har kommenterat

ingela och Jonna

skojar du? finns de folk som har flygblad för att få mer läsare i enns blogg? hahaha

2009-09-18 19:55:22 / http://ingelaolm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan