Nu får det vara nog!

Okej, nu vet jag att jag har suttit och sagt, skrivit det här massvis med gånger men nu skriver jag och säger det en gång till och nu menar jag det och kommer göra något åt det. Jag har massvis med gånger tittat mig i spegeln och känt att såhär vill jag inte se ut, mått dåligt över att jag bara låter min kropp förfalla. För det är precis vad den gör. Jag skulle helst vilja ha pösiga kläder på mig bara för att det känns bättre. Jag hatar att ta på mig mina nya kläder för jag känner mig inte ett dugg fin. Jag är less på att alltid gå runt och dra in magen bara för att intala mig själv att då ser jag inte lika tjock ut, jag är less att aldrig känna mig fin, jag är less på att sitta och tycka synd om mig själv för att jag inte gör något åt det, jag är less på att inte vilja vara jag. Jag vill gå ner i vikt, jag måste gå ner i vikt.
Jag vill helst inte prata om det. Jag hatar att prata om det. Men när man står och tittar sig i spegeln och får ångest, känner hur tårarna kommer då är det på riktigt. Ibland vill jag smita från min egen spegelbild eller slänga bort varenda spegel som finns. Trampa sönder varenda kamera som kan fånga mig på bild. Jag vill kunna ta på mig kläder och känna mig fin. Jag vill trivas med mig själv. Jag vill inte ha dåligt självförtroende nå mera. Jag kan inte ignorera det här längre, jag inte mår bra!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan