I brist på annat

1. Hur gammal är du om fem år? 24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Pontus

3. Hur lång är du? 170

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Bra fråga jag kommer faktiskt inte ihåg;P

5. Vem ringde du senast? Lolita

6. Vem ringde dig senast? TH

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? jo bra:)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, jag älskar att prata i telefon

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? För typ 2 timmar sen

11. Vilken ögonfärg har du? gröna

12. När vaknade du i dag? 11:30

13. Vilken är din favoritjulsång? :S alla?

14. Vilken är din favoritplats? Åh jag vet inte

15. Vilken plats föredrar du minst? allmänna toaletter

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag hoppas söderut helt i ett annat land:)!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Alla monster som fanns under sängen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jessica och anna när vi busringde:)

19. Hur stor är din säng? 180

20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 härliga kuddar

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Endast i tråkiga Piteå

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Det beror på. När jag är med kompisar släpper jag loss;D.

27. Vilken är din favoritglass? gammaldags vanilj

28. Vilken är din favoritefterrätt? jordgubbar och glass

29. Tycker du om kinamat?  Absolut.

30. Tycker du om kaffe? Jag skulle inte överleva utan kaffe.

31. Vad dricker du till frukost? Oftast kaffe annars juice

32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på höger

33. Kan du spela poker? Jo, men är ingen höjdare på det

34. Tycker du om att mysa/kela? LOVE IT

35. Är du en beroendemänniska? Vad menas med det?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo, faktiskt. 2 st(6 juni)

37. Vill du ha barn? Jo, minst 2 st:)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Usch ja

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet! I alla lägen!

41. Vad spenderar du helst pengar på? nöjen

42. Äger du dyrbara smycken? Ne, det kan jag inte påstå att jag gör!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Plastik kliniken

44. Kan du rulla med tungan? Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag måste säga 2, Jessica och anna. Man kan få riktigt härliga skratt med dom två!

46. Sover du med gosedjur? Nej

47. Vad har du för ringsignal? Scotty doesn´t know

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en halvt uppäten paprika

50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen? Japp! Har precis lärt mig

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Snälla pappa nej

54. Läser du någon dagstidning? Nej. när jag bodde hemma så läste jag PT

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Öh, hur skulle jag kunna dansa i bilen?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? lugna favoriter

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? handelslistan när jag skulle till ica

59. När var du i kyrkan senast? Oj, när mamma och fredde gifte sig tror jag:S

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Min svenska lärare Sara

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 vecka när vi var på patrullrix;P



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan