snö

En av våra katter var borta igår när vi kom hem från stan. Våran vita fina katt! Vi letade igenom hela lägenheten vände den upp och ner tills vi kom fram till att hon hade hoppat ut genom fönstret. Jag, Jessica, Anna, Pontus, Rebbi och Sofie var ute och letade i nästan 4 timmar. Hon fanns inte! Men vi gick in och tog en korg som vi satte mat i och satte den nedanför vårat fönster för katter går ofta tillbaka där dom kom ifrån. Efter att jag har gått och kollat ner från fönstret massvis av gången i hopp om att se lilla Bright så dog hoppet lite grann varje gång jag tittade ut och hon inte var där. Sen pratade jag med Jessica i telefon vid 10 tiden på kvällen och till min förvåning så kommer Sofie och ropar HON ÄR ÄR UTE, HON STÅR VID STUPRÄNNAN så jag slänger telefonen och springer ner och där står hon. Våran lilla flicka. Jag har aldrig varit så glad att se kattfan!;D


Nu snöar det ute, fyfan! enda gången det ska vara snö är på julafton och aldrig annars!! jag avskyr snö..


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan