Jag kommer sakna dig!

Shit.. som säkert alla vet så ska Jessica flytta snart till vemdalen. Ni fattar inte hur mycket jag kommer att sakna den här flickan. Hon är som en syster för mig och jag älskar verkligen henne. Hon är den som har lyssnat när man har varit ledsen, hon är den man har skrattat med när man har varit glad, hon är axeln som man har gråtit på när man inte hade någon annan. Nu ska man vara utan henne i 4 månader, fattar ni fyra månader? jag är grymt glad för hennes skull att hon ska få fara och testa på något annat, verkligen! Jag tyckte att det skulle vara länge att vara utan henne när vi skulle utomlands i en vecka och nu blir det 4 månader. Tur att hon kommer hem men det kommer bli så jäkla tomt. Jag kommer sakna hennes sjuka humor, våra elaka kommentarer till varandra, höra när hon säger fel och tror att hon säger rätt som (jag var pigg som ett asplöv) När jag skriver det här så sitter jag med tårar i ögonen. Jessica, jag kommer verkligen att sakna dig!!




















This song is for you!



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan