cyber-shot

Hola, finns det nå bättre än kaffe och en cigg på morgonen så säg till. Jag har precis plockat bort lite. Jag skulle behöva dra ett varv med damsugaren och skurmoppen. Sen ska jag ta en långt promenad idag, nån som vill följa? ;)
Igår var jag med Anna och Jessica. Vi for och hyrde en film. Flickvänner sen förr tror jag att den hette. Sen satt vi och surrade till halv 1. Hur jag ska klara mig utan mina fläskfior i en vecka det har jag ingen aning om. Men jag tror att jag ska komma hem med en överraskning åt mina två små slampor!;)


1 har kommenterat

Jessica

dina slampor finns kvar när du kommer hem. Vi försvinner inte! Och vet du en sak, jag vill ut och gå. Så jag ringer dig snaaaaaaart.

2009-11-09 13:32:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan