- 10 Grader

När jag tittar på termometern och den visar -10 grader så kan jag inte mer än att längta till Gran Canaria. Medans ni är kvar här i kalla Sverige så ligger vi på Playan i 25 graders värme och en Pina Colada i handen. Kan det bli bättre än så? Jag vill att det ska vara 15/1 nu, nu, nu!! jag vill börja tvätta och packa och ställa resväskorna i hallen så att allt är klart för att fara. Jag vet att vi kommer att ha så sjukt kul!! Fast jag har varit på Gran Canaria i playa del ingles en gång förut så längtar jag precis lika mycket och Pontus har ju aldrig varit utomlands heller och han ville till gran Canaria så då blev det de för att för mig spelar det ingenroll vart man far bara det är varmt och finns en strand;)


.

 







0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan