Gratis är godast

lollo ringde mig idag när jag hade kommit hem från praktiken och frågade om jag ville följa och käka med henne och Therese på Sunes. Tyvärr så hade jag två saker som satte stopp för det goda och det var ju att jag ska bli nyttigare och sen nummer två var ju då att jag har 20 kronor på mitt konto och det räcker ju ingenstans. Men jag for dit iallafall för att träffa mina slinkor. Dock fick jag en mjukglass av LM ingela är lyckligt lottad som har en sån snäll sambo plus att gratis är ju alltid godast. När vi hade fått allt vårat så for vi till hamnen och mös på. Trevligt var det att sitta och se solnedgången och käka mjukglass. När vi kände att huden på kroppen började att rysa så får vi till Lolita och fortsatte vårat babbel. Fan vad nice det är att Theresé Slinkan Lundström är tillbaka i pite. Vi har ju då bestämmt att vi ska fara till Stugan någon helg här framöver och festa och besöka vårat tjejställe.

Ne, nu har klockan blivit förmycket för att jag ska kunna vara vaken. Jag ska upp och fara till praktiken klockan 7 så detta går inte. Jag ska hinna duscha också. Satan att jag alltid ska vara uppe förlänge nu kommer jag vara en zombi imorgon =/









Med detta inlägg säger jag god natt!:)


1 har kommenterat

Therése Lundström

Men fyfan vad jag var vacker!;)

2009-05-19 10:10:59 / http://thereselundstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan