Extations

Nu har lolita varit så fruktansvärt gullig och satt in 40 slingor i mitt hår. På måndag ska vi fortsätta att sätta in. Jag ska ha drygt 100 slingor och nu har jag bara 40. Vi har beställt 100 ljusa slingor som vi får på måndag så jag sa sätta in 50 av dom. Jag tror det kommer bli grymt bra. Igår satte jag in drygt 30 bruna slingor i lolitas hår och det blev jätte fint när dom kom fram. Även hon ska sätta i lite ljusa slingor. Nu får jag lite tjockare hår. Jag har jätte jätte tunt hår så det ser alltid så platt ut och då blir det att jag sätter upp det och det är ju jätte tråkigt att alltid ha uppsatt hår. Men nu när man får lite tjockare då man kan ju ha det utsläppt lite oftare:)


                                                                                           Före jag har satt in slingor


Efter jag har satt in


Lollos slingor


Som ni ser så är det inte så jätte stor skillnad på mitt hår. Men som sagt så är vi inte klara än men jag lägger upp en bild på måndag om vi har fått dom ljusa slingorna så att ni får se hur det blev! =)

Kram / Pernilla


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan