Borta bra men hemma bäst

Jag har nog haft den roligaste kvällen i mitt liv. Vi får ju då till Umeå igå och skulle se när mamma ställde ut Tschiba. Hon blev iaf 3 idag och domaren tyckte att hon var den snyggaste tiken i hennes klass. Men iallafall, igår då. När vi kom dit så tittade jag och Pontus på varandra ungefär som vad har vi gett oss in på, vi kommer ha svin tråkigt. Men när klockan blev kring 4 så öppnade vi en vinflarra och grannarna kom förbi. Erika och Emil hette dom. Grymt trevliga! vi satt där och drack med dom och när klockan var 7 kom alla tillbaka och kkade tillsammans. Vi var väl kanske 30-40 pers eller nått. När klockan blev kring 12 så gick vi till Erikas och emils husvagn och fortsatte att dricka. Dock blev vi inte så långvariga för min lilla älskling fick i sig en aning förmycket. Jag insåg att det skulla barka när emil tog fram spritflaskan och pontus drack rent. Menmen han mådde som han förtjänade idag iaf;P '

Nu idag har vi varit ute och solat hela dagen. Det har varit hur varmt som helst och jag har suttit i linne vilket resulterade i bilderna nedanför. Jag ska lägga ut lite mer bilder men det blir på pixbox. Nu ska jag hoppa i säng med pontus och slå på en movie:)




                                                                                          AJAJAJAJAJAJAJAJ






Pontus blev ju som han blev och frös i typ 25 graders värme;P



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan