i väntan på att Pontus ska bli klar från duschen!:)

1. Tre namn jag lyssnar till:  Pilla, gumman, Pernilla
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är pratglad
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är rädd för vad andra tycker om mig
4. Detta är jag rädd för: dödet
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, sömn & kärlek
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:  ha sex med ett djur, äta tunga, sova med lampan tänd
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås, festa, köpa kläder
8. Detta vill jag göra just nu: spela wc3
9. Bästa känslan: Nykär
10. Värsta känslan: svek och svartsjuka
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:  Pålitlig, omtänksam & självständig
12. Är jag kär just nu? Som aldrig förr
13. Jag vill gifta mig? jodå
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: se en pyramid, vara i minst 9 olika länder, få barn
15. Min käraste ägodel: Min bil
16. Något jag vill ha i present: en laptop
17. Detta har jag på mig just nu: mjukisbyxor och en tjocktröja
18. Favoritkläder: mjukisbyxor och en mjukiströja
19. Favoritdjur: hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: det mesta
21. Favoritlåt just nu: love story
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: religion/ avskyr alternativ medicin
23. Stjärntecken: tvilling
24. En bok jag älskar:  Pojken som kallades det
25. En film jag älskar: armagedon
26. Tv-program jag gillar: One tree hill
27. Favoritdoft: Blommor
28. Detta äter jag gärna: Grekisk pyttipanna
29. Dricker helst: Vardag: juice  Fest: Cube
30. Favoritgodis: sura
31. Hit vill jag gärna åka på semester: bara det är varmt så duger det åt mig
32. Färg på mina ögon: Gröna
33. Min längd: 170 cm
34. Jag tror på: mina kompisar
35. Jag spelar: Musik
36. Person jag beundrar: -
37. Så här bor jag: hus i munksund med mina föräldrar
38. Antal döda krukväxter i hemmet: tror inte att vi har haft några. Mamma är noga ned att vattna
39. Det här tänder mig: Pontus
40. Det här gör mig avtänd: Trötthet 
41. Favoritfärg: alla
42. Favoritcitat: glöm inte bort att du är dödlig
43. En hemlighet jag vet: det får jag ju inte säga!^^
44. Bästa present jag fått: Min bil
45. Senast köpta skiva: det minns jag faktiskt inte
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:  svår fråga
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: det mesta
48. Udda förmåga/egenskap: 
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en fågel
50. Vad lyssnar du på just nu? en film som pontus tittar på
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? promenad, sova
52. Var är dina föräldrar födda? Piteå
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Word office
54. Vilken är din favoritrestaurang? thaigarden
55. När badade du i en pool senast? allt för länge sen
57. Hur många barn vill du ha? Två eller tre
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? ånej
60. Vad har du för TV-kanaler? vet inte
61. Har du åkt moped någon gång? jopp
62. Har du busringt någon gång? De me
63. Har du fått felparkeringsböter? jepp
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Inte än
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Cran canaria
66. Har du en egen trädgård?
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? family guy
68. Kan du alla orden i nationalsången? nä, jag kan inte ens nationalsången:S
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
har sett så himla många bra så jag vet faktisk inte
71. Favoritpizza? Niza
72. Chips eller popcorn? popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder sällan läppstift
74. Har du rökt en cigarett? Jodå,
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Onej
76. Apelsin- eller äppeljuice? äpple
77. Vem är den senaste som du åt ute med? lolita och henke
78. Favoritchoklad? gissa!^^
79. När röstade du senast? kommer inte ihåg
80. När åt du en hemodlad tomat sist? i somras tror ja
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja,!
82. Är du bra på matlagning? Om jag vill
83. Klarar du att tanka själv? Jo, annars hade det blivit kämpigt
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? nej
85. Pepsi eller Coca Cola? cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ja, om sjukhus kläder räknas
87. Vad var det senaste du handlade? på willy i luleå
88. Har du kräkts offentligt? ja,
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärleken har jag redan
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske
91. Har du ringt något betalnummer? tror inte de
92. Kan man vara vän med sitt ex? beror på
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Pontus
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Haha, nä nästan inget!
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget
96. Vad har du i din väska? Oj, där kan man hitta precis vad som helst
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? borstar tänderna och ta en snus
98. Vad har du att vara tacksam för? Det mesta som har med livet att göra
99. vad gjode du igår?
Jag var hos pontus och tränade
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Ingen för den var grymt jobbig att göra:P

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan