Taylor Swift - love story

Är den nya låten som strömmar genom mina högtalare love it, love it , love it! Jag har suttit och sökt i säkert 2 timmar efter låten och efter mycket om och men så hittade jag den!

Jag pratade med Pontus i telefonen för ett tag sen. Han låg och sov så jag satt och försökte få han att stiga upp. Vad gör ungen? jo. han somnar i luren. Sen efter typ 3 minuters tystnad så säger han " men allvarligt, jag kan ju inte råför att jag inte kan lan ipt" Sen småskrattar jag i telefonen och då säger han " men Pilla, sluta då! jag ska ju till DH (dream hack) och jag kan inte ip adressen som jag måste ha och jag har sökt i flera timmar" 



jaja, nu ska jag försöka hitta på något vettigt!;>




Kram / pernilla

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan