Lov

Jahapp, nu var det som sagt ett tag sen jag skrev för att jag hade tänkt lägga upp lite bilder sen lovet. Dock så blev det inte så mycket bilder man några blev det iaf. Händelserikt har det då minst sagt varit. något annat kan jag då inte kalla det. Några saker under lovet har då varit:

* Fest
* Film kväll
* skoter körning
* Bio
* madrassåkning
* tränat
* Middag med surströmming


Ja, det var en liten del. Så i stort sett så har jag haft något att göra varje dag. Det känns inte som att man har hunnit sitta still en enda minut. Men det här sista sprotlovet kommer jag då att minnas.
























Bilderna kom inte i ordning men jag orkar inte ändra!:) Ha det bra!

KRAM/ Pernilla





0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan