Fredag

Fan vad skönt med helg. Jag älskar helg. Nu ska jag sova riktigt länge imorgon, Så gubben, väcker du mig imorgonbitti så slår jag ihjäl dig! ;)

Kvällen har varit lugn. Jag tog en varm och lång dusch när jag kom hit eftersom att vi hade haft gympa så det var verkligen behövligt. Jag svettades som en gris;P jaja, sen har jag väl mest knallat runt som ett trött spöke. Jag är gode sliten!

Mina benhinner tar ont idag. Jag fick det efter att jag hade cyklat och imorse var det bättre men nu börjar det komma tillbaka och fötterna domnar ibland. Lite obehaglig känsla. Jag hoppas att de fösvinner snart för det tar ont när man går och får stötar runt skelettet.

Jag saknar Milton. Verkligen saknar han!! När man kommer hem så märks det verkligen att han inte är där. Hela huset känns tomt utan han;(

Nu ska jag spela något spel eller nå.

Kram / Pernilla

 

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan