fredag den 13:e

Fredag den 13:e idag då. Dock så har det varit en bra dag med tanke på datumet! Var och åt lunch med pappa idag sen for vi och kollade till min bil och den ska lackas idag så nu är det inte långt kvar tills jag får den. Söndag eller måndag skulle jag tippa på.

Fick även veta att jag har VG i motion till musik. GREAT!! känns grymt skönt. Nu ska jag bara hålla i det där så jag får ett bra betyg. Det lönar att anstränga sig.

På söndag ska vi till IKEA. Vi ska kolla på ett databord, tvrumsbord,krukor, tavlor, mattor, dukar ja you name it! Jag kommer kuta runt där som en virrhöna och helt exalterad medans pontus kommer gå suckandes bakom mig och tjata på att fara hem. Men killar är ju lite så. Dte är ju inte deras favorit affär precis. Men jag ska ge han ett databord men han vet inte om det än för han ville jätte gärna ha ett nytt;D

Nu ska jag fortsätta och lana. Jag och Lolita ska spela en Wmw.



Ha en bra kväll
Kram / Pernilla

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan