Envis, javisst!

Pontus ska få starta detta inlägg med ett par rader...
Idag har jag vunnit på lotto! 32000 kr i fickan just nu! Fyfan! Ska köpa daim för allt och bygga ett godisslott! ^_^
Nu sitter jag i mitt daimslott med min älskarinna Pernilla, vi ska gifta oss i ett hav med sega gubbar. Som ni ser så skriver jag bara om godis eftersom jag är ett godistroll!

Pistagenötter, annanas och Folköl. blablabla.

Nu orkar ni inte läsa nått mer av skiten jag skriver, just därför ska jag skriva några rader till.
(Jag är hemligt kär i Jessica Wikström)




tack gubben för ditt fina inlägg!

Nu ska jag komma till saken iallafall. mamma fyllde ju som sagt år idag och fick en träningscykel av fredde så jag sa att jag skulle cykla en timma på den mest på skämt. Då säger alla att det skulle jag ju aldrig orka utan jag kunde ju börja med 20 minuter.
Då blev jag envis, och bestämde mig för att cykla i 60 minuter utan vila. Sagt och gjort. Så började jag att trampa på envis som aldrig förr.
Men en timma och 2 mil senare så klev jag av cykeln och var stolt som aldrig förr.

Nu är jag svettig och ska hoppa i duschen!

Älskar dig gubben!<3

Kram / pernilla


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan