Det blev ingen sömn!

Att jag tolkade igår resulterade i en fruktansvärd ryggvärk och det ledde till att jag inte har kunnat sova. Varje gång jag har vänt mig om så har det bränt längst hela ryggen. Så jag har legat och kollat program efter program efter program. Det går ändå bra program på natten.

* worlds most amazing videos
* amazing race
* fear factor


Det är tre program som jag har sett inatt. Sen var jag snäll och kokade kaffe så mamma hade nykokat kaffe när hon steg upp.

Jag hatar att ha ont i ryggen. Det tar så fruktansvärt ont så benen blir bedövade och viker sig när man ska gå. När jag var hos naprapaten så sa han att jag var sned i ryggen och det blev jag efter min första mopedolycka och jag tror att ryggen har hoppat tillbaka till det sneda läget nu igen. Jag gruvar mig så mycket tills jag blir äldre + att jag ska jobba inom vården. Jag känner på mig att jag kommer bli sjukskriven i unga dagar eller bli förtids pensionerad. Fyfan så jävla tragiskt. Satan att korsetten till ryggen är i Sikfors. Jag skulle verkligen ha haft den nu.




Man kanske skulle ha gått i duschen. jag har ju lång tid på mig idag att göra mig klar!;p

Kram / pernilla



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan