20:02

ojojoj, nu är man i Sikfors efter kalaset. Det blev en liten tårtbit och hen hel del kaffe. Men det var då trevligt där iaf tills Sandra fick veta att hennes hur brann så det blev full far dit för henne, petrus och Pontus. Dock kom dom försent så hennes djur hade dött när dom kom dit. Jag hoppas att dom hinner rädda något. Jag lider med dig Sandra!!

Ikväll had ejag tänkt se dokumentären om josef frizel stavas han så? jaja, ni vet vem jag menar. Jag tror att det kommer vara en intressant dokumentär. Sjuk människa i en sjuk värld. Dock tror jag faktiskt att han tar alla priser.


Och mamma, du som har börjat läsa min blogg. Jag tror att vi kommer vara i sikfors i helgen men jag kommer hem imorgon och hämtar lite kläder ;)





Kram / Pernilla


 

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan