Nu står det klart

Jag har blivir sjuk. Riktigt sjuk. Hela kroppen värker, halsen gör ont och jag hostar som att lungorna är påväg upp. Vi har två ärftliga sjukdomar i våran familj/släkt. Det är blindtarmen och gallan. Jag har redan operarat bort blindtarmen. Men då igår, jag var hos mormor och lämnade lite tyg. då frågade hon om jag ville ha lite kokiljana (stavning?) för hostan. och klart jag ville ha det så man slipper hosta på kvällarna. Jag tog precis vad man skulle ta 10 ml (en tesked) och 15 minuter efter då den börjat värka så känner jag världens tryck under bröstet. Precis som att någon står på mig. Vad var det självklart var det gallan. Nu är det klart. Jag har även fått gallan. Kul!! eller så inte. Det tog så förbannat ont igår så jag kunde inte ens gråta. Förbannat också!!

1 har kommenterat

lolita

Har du vart hor läkaren ? gallan ? hmm...

2009-06-16 19:51:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan