Mår som jag förtjänar

Vilken kväll alltså. Jag hade så grymt roligt igår så ojojoj. Det märks idag på hur jag mår. Jag kanske hade för kul. Jag, lollo och christian började här igår och sen for vi till någon Niklas? aldrig sett människan förut men där var det trevliga människor iallafall. Där kring 10 tiden gick vi in till stan och drog på en annan fest och sen for vi till Kalles. Lollo önskade en låt åt mig och dom spelade den och sa grattis. Gulligt gjort av lollo.

Idag har jag fått ett utebord som jag och pontus ska ha på balkongen i lägenheten. Jätte fint var det.  Snart kommer mormor och morfar så jag måste hoppa i duschen.

Ha det bar allihopa. Jag hoppas att ni får en fin kväll!:)













1 har kommenterat

Therre

GRATTIS!=)

2009-06-06 12:09:16 / http://thereselundstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan