Luktar som en blomma

Skuttade precis ut ur duschen och nu luktar jag som en blomma!;D Jag ska gå och lägga mig vilken sekund som helst hade jag tänkt. Ni som har läst mina tidigare inlägg idag vet ju att jag inte har sovit så mycket inatt så nu går min kropp på extra cylindrar.

Pontus sov när jag kom idag så jag har varit med lollo istället. Som vi har skrattat och stojjat! När vi blev rastlösa där ett tag så bestämde vi att vi skulle fara och leta Petrus för han var och fiskade någonstan. Vi satte oss i bilen och körde omkring. Vi letade vid varje sjö som han kudne tänkas vara vid och till slut sista sjön vi kollar på så står han där. Är det inte typiskt? Sen tänker man "Fan att vi inte kollade den sjön först för då hade vi sluppit köra omkring så länge"

Ne, nu tänker jag inte bli långrandig utan jag ska bädda till sängen och sussa.

Sov gott alla lallare ute i skogarna!;>

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan