Borta bra men hemma bäst

Hejsan bloggen och alla läsare!:)
Nu har jag äntligen kommit hem från Bergnäsudden. Jag kom precis ut ur duschen och det var helt magiskt. Jag har shampoonerat mitt hår 2 ggr och skrubbat in mig med tvål 3, så nu tror jag inte att någon är renare än vad jag är just nu. Jag stod och duschade i 30 minuter och jag hade stannat längre om inte varmvattnet hade tagit slut. Det är så skönt att duscha när man har varit ute i ingenstans och man känner hur smutsen ligger i lager på kroppen, disgusting om jag får utala mig i ett ord.

Nu ska jag låsa fast mig i sängen och kolla lite film. Jag lägger ut lite bilder senare när jag har tagit mig hem till Munkan. Puss&kram

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan