Att man aldrig lär sig

Dra åt helvete vilken fylla det blev igår. Jag kommer inte ihåg sist jag var sådär fruktansvärt full. jag och lollo började iallafall att festa hemma hos pappa&anette igår. Dom bjöd på massa drinkar,öl, vin & cider. kring 9 tiden for vi in till stan och började festa i bilen. Vi fick en full påse med sprit och öl som blev slut kanske lite för fort där av att man blev så jävla full. Vi for även till christians hus och skulle göra nå men jag minns inte. Jag och Therese satt bara ute och snackade. Kvällen slutade hemma i min egen säng med en sovande Pontus. Tack brudar för en trevlig kväll.

Snart kommer lollo hit. Kanske Therese och Fredrik också. Vi ska nämligen fara och hyra film och käka karra. Grymt skönt när man är bakis.

















0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan