.

Nu har äntligen min migrän gått över, eller gått över och gått över nu har jag bara en såkallad "vanlig huvudvärk" Jag har legat hela dagen och då menar jag hela det är som förens nu jag har tagit mig upp. Alla som har migrän kan nog hålla med om att det är det mest fruktansvärda man kan ha. Om jag tycker att migrän gör ont då vill jag inte fantisera om dom som har Hortons huvudvärk (Hortons huvudvärk är en sjukdom som gör att man har så fruktansvärt ont i skallen så inte ens morfin lidrar när den är som värst) Då kan ni ju fundera på HUR ont det tar.

Jag funderar på om jag ska fara och köka lite juice och frukt. Jag har inte ätit något idag och fick ett stort sug av frukt.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan