dream on little girl

Nu har jag slutat att jobba för dagen och nu är jag ledig i två dagar. Det tycker jag att jag förtjänar eftersom att jag praktiskt taget har jobbat en hel vecka i sträck. Jag ska klä av mig, krypa ner med Pontus och slå på en film eller serie för jag är EXTREMT trött. Jessica var här igår och hälsade på och vi satt ute på balkongen och babblade på gode så bra så vi glömde som bort tid och rum och hon for väl hem vid 2 tiden. Inte för att det gjorde något för jag kunde ändå inte somna vilket resulterade i att jag somnade eller rättare sagt slumrade till vid halv 6 imorse och skulle upp klockan 6. Därför ska jag lägga mig nu och sova i sådär 2 timmar och invänta ett samtal från Jessica för hon skulle nog komma hit idag och se en film. Men hon är likadan som mig och vill helst vila en stund efter att hon har slutat att jobba så man hinner varva ner litegrann och få känna att det är tyst en stund. Så jag tippar på att hon ringer efter 3 någon gång!:)

jaja, nu har jag inte tid med det här nå mer. Sängen ropar!

BYE BITCHES


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan