Tråk

1. Har du haft ett one night stand?: Jo

2: Är du singel nu: Nej!
3. Föredrar du långa förhållanden istället för korta: Jamen det är väl klart!
4. Är du redo o satsa på ett förhållande nu: Absolut
5. Har du en kk: Nej
6. Har du playat någon nångång: Ne, inte vad jag vet?
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig: Nej, icket det!
8. Har du någon kille/tjej på g nu: Jo, om Pontus räknas så ja! ;)
9. Haft sex på fyllan: Jodå
10. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det: Klart jag har!
11. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet: Finns massor
12. Somnat gråtande pga kärleken: jo.
13. Varit på en blind date: Ne, haha
14. Har din pojkvän/flickvän sårat dig någon gång: jopp.


FAMILJ/BOENDE
1. Är dina föräldrar skilda: Jepp
2. Har du några syskon och isåfall vad: En lillebror och två låtsas systrar
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa: nja Ibland händer det!
4. Bor du i lägenhet: nepp
5. Har du eget rum: jo
6. har du enfärgade tapeter: Ne
7. Har du gjort iordning ditt rum:  ?
8. Har du en tv i ditt rum: Jo
9. Stor eller liten säng: Medel
10. Har du dator på ditt rum:  Att jag har ;P


KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän: ja det har jag!
2. Är du ofta med dina vänner:  Så ofta jag kan
3. Vad leker ni när ni träffas: Lekt har man inte gjort på flera år :P
4. Bästa minnet med en vän:  Har massor
5. Vilken är din äldsta vän som du känt längst? ja, jag har många som jag har känt sen jag ploppade ut
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar: Jo, annars hade det ju varit lite tråkigt-
7. Har du bråkat med din bästa vän: japp tyvärr.
8. När hade ni olika meningar senast:VA?
9. Hur längesen var det du träffade en av dom som betyder mest: Igårkväll och imorse
10. Har du alltid kul med dina vänner: jo, men ibland kan vi ha tråkigt också!;)


SISTA SOM
1. Du fick en puss av: Pontus
2. Sov med dig i samma säng & när: Pontus, inatt
3. Du delade ett riktigt skratt med: Jessica
4. Du gick på bio med: Pontus, Jonte, henke och alicia
5. Du höll i handen: Pontus
6. Du gick på stan med: minns inte! det var så länge sen jag var på stan :S
7. Du delade en pizza med: ja, jessica fast vi åt rn var :P.
8. Du ringde: Jessica
9. ringde dig: Jessica
10. Skicka ett sms till dig: Alexandra
11. Du kramade: Pontus



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan