oh shit!!

Helvetes jävla skit. Som om min läpp bli nå mindre? ne, den växer. var nyss på toa och kollade i spegeln. Dra mig baklänges alltså. Det ser förjävligt ut. Pontus har suttit och skrattat och retats hela dagen. Man kan jag klandra honom? ne, det hade jag också gjort om han hade haft en sån stor läpp som jag har nu. Det tar ont!! Det spränger i Hela över läppen och det kliar så mycket så jag håller på att få panik. Om den är lika stor imorgon så ska jag ta kort och lägga ut så att ni får se. Då bjuder jag på ett gott skratt!;)

Nu är klockan sova och jag och pontus ska krypa ner och mysa. Förhoppningsvis så somnar jag. Hoppas ni har haft en bra dag. Det har iaf jag haft :)





Kram / Pernilla

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan