Lista

Din/Ditt första:

Operation: Blindtarmen
Piercing: Öronen
Sport: Fotboll
Husdjur: missan (katt) Arina (hund)
Semester: Turkiet
Konsert: charlotte Perelli

Just nu:


Äter du: Snart palt
Dricker du: kaffe
Ska du: äta
Lyssnar du på: Inget
Väntar du på: maten
Tittar du på: Datorn
Har du på dig: Mjuksbyxor och en kofta

Din framtid:

Barn:
Absolut! Två stycken, minst!
Giftermål: Såklart jag vill
Karriär: Ett arbete där jag får jobba självständigt

Har du någonsin:

Kysst en främling:
Oooja!
Tappat bort glasögon eller linser: Ne, behöver inte sånt.
Brutit ett ben: Ne
Rymt hemifrån: Jo
Röntgats: Många gånger
Krossat någons hjärta: Tror inte det?
Nobbat någon: `Jo, det har väl hänt
Gråtit när någon dött: Ja?

Tror du på:

Kärlek vid första ögonkastet:
Ja!
Gud: Nej
Mirakel: Definitivt!
Aliens: ne, icke det
Magi: Nopp
Ett himmelrike: Det måste man ju tro på!
Tomten: Nej tyvärr
Änglar: Absolut, jag vet flera stycken!
Transformers: Nej

Blandat:

Är du kär i någon:
Jo
Önskar att du bodde någon annanstans: Ja,  utomlands
Tycker andra att du är attraktiv: Det kan jag inte svara på :S
Dricker du: Ibland
Använder du droger: Nej
Vilket shampoo använder du: Olika, inget speciellt
Vad är du rädd för:  Att dö
Gillar du att tvätta: Jo faktiskt

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan