Irritationsträning!

Ojojoj!! Jag spelar ett spel på internet som säkert många av er har hört talats om eller tom spelat. Det så kallade balongspelet? Känner ni igen det? Nåväl. Det är det jag spelar iaf för att fördriva tiden och det är faktiskt ganska svårt och när det inte går som jag vill så blir jag tokig och sitter och svär och slår i bordet. Saken blir inte bättre av att Pontus sitter och skrattar åt mig när jag tar ut mina agritioner över ett bord menmen, jag skulle också skratta om jag såg från Pontus synvinken hur jag såg ut.

Jag har prov imorgon. Tror ni att jag har pluggat? Ne, som alltid ute i sista minuten. Helst ska det vara precis före lektionen börjar som jag plockar fram böckerna och läser igenom en snabbis. Det är Pernilla stil det! Inget jag rekomenderar med andra ord!;)


 


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan