En vanlig kväll

Jag är trött och sliten. Det känns som att ögonen går i kors på mig. Jag har varit sliten den senaste veckan & det är inte så likt mig. Jag brukar för mestadels vara pigg. Jag vill bli pigg igen!

Veckan har iaf gått grymt fort. Men jag slår vad om att helgen kommer gå ännu fortare. Vi har då planerat att göra mat på lördag eftersom att vi är ensamma hos mig. Grekisk pyttipanna blir det. Det blir efter Idas recept. Ida! jag litar på dig nu;) ne, men jag har hört att det ska vara super så vi satsar på det. Senare på kvällen hade vi tänkt en bio. Mysigt?

Jag funderar på om jag börjar bli rematiker. Jag har jätte ont i mina leder och har haft det länge nu. Jävligt tragiskt isf!^_-





Kram / Pernilla

1 har kommenterat

IDA

haha, jag hoppas det blir gott.. annars måste det vara fel på kockarna ;)

2009-01-30 11:42:12 / http://idalundman.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan