Attans

Fan för mig!! jag som hade tänkt komma i säng kring 9 och försöka sova. Sen så är jag klantig att börja spela ett spel på datorn som gjorde att min tid rusade iväg lite för snabbt. Nu kommer jag inte kunna somna förens halv ett eftersom att innan jag har hunnit lägga mig så är klockan 11 och då är det 2 Scrubs avsnitt efter varandra som jag kommer måsta se!! ÅHHHHH. Vilken klant jag är!

Jaja idag har det inte hänt så mycket. Det blev ändå lite stress. Efter vi hade käkat så var Pontus tvungen in till apoteket och det stänger ju klockan 6 och vi hade käkat klart kvart i 6 så jag skjutsade in honom och sen snäll som jag är medans jag väntade på honom så for jag och köpte en snusdosa till han för jag visste att han hade slut, Usch vad jag skämmer bort han.  Jessica!! Vi måste sluta att skämma bort våra pojkvänner;)

Nu ska vi gå och borsta tänderna och försöka komma isäng!!

Kram / Pernilla

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan