21 Januari

Äntligen. Pontus ska få en lägenhet. Så vi kommer flytta ihop. UNDERBART! jag har längtat efter att den här dagen ska komma. Så nu blir det väl att fara till IKEA och dylikt. Avensjuka?

Ännu en dag så är jag i Sikfors. Jag börjar bli grymt less att köra bil hit. Det kanske ni har förståelse för. Fram och tillbaka, nog blir det 6 mil per dag? jag och Jessica är beroende av våra karlar. Vi måste iaf sova med dom varje kväll. Har man sovit med dom i typ 2 veckor så kan man ju inte bara sluta;) Men när man har kommit upp i den här åldern så börjar man ju satsa mer på förhålladet. För tids nog ska man ju ha barn också. Men det blir när man är mellan 23-25år. Men jag plockar ju ut min p-stav vid 21 så vi får väl se så om det börjar klia i äggstockarna då;P



Jessica i löv you!;)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan