00:14

Shit, jag ser på Americans most amazing videos. Avsnittet handlar om fulla människor. Gud, vad dumma saker man kan göra när man är full. man ska ju aldrig skylla på spriten men man gör ju det iaf eftersom att vissa saker som man kan göra skulle man aldrig göra i nyktert tillstånd. Det kan jag då säga va egen erfarenhet.

jag måste gå och lägga mig känner jag. Jag ska ju ändå upp tidigt imorgon

Morgondagens schema ;  Stiga upp 06.30
                                                Skola 08.10
                                                Kolla på lägenhet 15:30
  
                                              Hem
Och på kvällen så vet jag inte än vad man hittar på. Det återstår att se:)

Nu ska vi gå och lägga oss. Hörde att Pontus blev klar från duschen. Sov gott!:)

Kram / Pernilla



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan